AirPod nefunguje. Co když jedno sluchátko nejde?

Sluchátka Apple AirPods jsou navržena tak, aby bez problémů fungovala se všemi zařízeními Apple podporujícími Bluetooth, a bezdrátová sluchátka obvykle splňují svůj účel, ale to neznamená, že fungují dokonale pro každého na sto procent.

AirPod nefunguje, co s tím?

Obzvlášť nepříjemný problém, který se někdy může vyskytnout u jakéhokoli modelu AirPodů, je, když jeden AirPod bez zjevné příčiny přerušovaně přeruší spojení nebo přestane fungovat úplně. Pokud vás tato chyba postihla, měl by vám ji pomoci vyřešit následující postup.

  • Spusťte aplikaci Nastavení na iPhone nebo iPad.
  • Klepněte na název sluchátek AirPods hned pod bannerem Apple ID. Případně klepněte na Bluetooth a pak klepněte na ikonu „i“ vedle svých AirPods v seznamu.
  • Přejděte na konec nabídky a klepněte na možnost Ignorovat.

AirPods iPhone

  • Ujistěte se, že jsou obě sluchátka AirPods v nabíjecím pouzdře, že je pouzdro zavřené a že se nabíjí.
  • Najděte malé tlačítko na zadní straně pouzdra, blízko spodní části. Je v jedné rovině s pouzdrem a má stejnou barvu jako ono, takže ho možná budete muset nahmatat. Pokud máte AirPods 4, Apple kapacitní tlačítko přesunul na přední stranu pouzdra a skryl ho hned pod stavovou kontrolkou.

AirPods pouzdro

  • Otevřete víko nabíjecího pouzdra.
  • U AirPods 4 (oba modely) dvakrát poklepejte na přední část pouzdra, dokud stavová kontrolka nezačne blikat bíle. U všech ostatních modelů AirPods stiskněte a podržte tlačítko alespoň 15 sekund. Pokud používáte nabíjecí pouzdro AirPods první generace nebo bezdrátové pouzdro AirPods druhé/třetí generace, vnitřní kontrolka pouzdra mezi sluchátky AirPods začne blikat bíle a poté oranžově, což znamená, že sluchátka AirPods byla resetována. Pokud používáte bezdrátové nabíjecí pouzdro pro AirPods Pro nebo AirPods 4, najdete tuto kontrolku na přední straně pouzdra.
  • Nyní zavřete víko pouzdra AirPods a poté jej znovu otevřete.

AirPods spojení

  • Držte pouzdro AirPods s otevřeným víčkem vedle iPhonu nebo iPadu. Zařízení iOS by mělo AirPods rozpoznat a zobrazí se okno pro jejich připojení.

Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, zkuste obnovit síťové nastavení iPhonu. V hlavní nabídce aplikace Nastavení vyberte Obecné ➝ Přenést nebo resetovat iPhone ➝ Resetovat ➝ Obnovit nastavení sítě a zkuste znovu spárovat sluchátka AirPods zopakováním výše uvedených kroků.