Jak najít informace o záruce Apple zařízení
Jak získat aktuální informace o záruce na Apple zařízení včetně iPhonu, iPadu, Macu, Apple Watch, Apple TV, AirPods a Apple HomePodu? Čtěte dále a vše se dozvíte.
Když si koupíte Apple produkt, je na něj poskytována omezená záruka, která se vztahuje na výrobní vady a poruchy hardwaru. Záruku na zařízení můžete také volitelně rozšířit zakoupením dodatečného krytí AppleCare na omezenou dobu po zakoupení.
Apple záruka na iPhone a iPad
Bez ohledu na to, jakou záruku máte na iPhone nebo iPad, můžete přímo na zařízení snadno zkontrolovat stav jeho krytí a také všech produktů Apple, které s ním byly spárovány. Následující kroky vám ukážou, jak se to dělá na iPhonu nebo iPadu se systémem iOS 16.4/iPadOS 16.4 nebo novějším.
- Spusťte aplikaci Nastavení.
- Klepněte na Obecné.
- Zvolte Informace.
- Zde pak vyberte Pokrytí.
- Chcete-li zkontrolovat pokrytí pro zařízení, které používáte, klepněte na jeho položku v části Toto zařízení. Chcete-li zkontrolovat pokrytí všech zařízení, která jste s ním spárovali, klepněte na položky v části Spárovaná zařízení.
Po klepnutí na položku budete moci zkontrolovat datum vypršení zbývající záruky, včetně podrobností o krytí, jako je servis hardwaru a podporu po chatu a telefonu. Zobrazí se také praktický odkaz ke stažení aplikace Podpora společnosti Apple, kde můžete kontaktovat Apple a získat další podporu a rady týkající se vašeho krytí.
Krytí AppleCare na dalších zařízeních Apple
Informace o záruce jiných zařízení přihlášených k vašemu Apple ID můžete zkontrolovat na stránce Apple Moje podpora pomocí webového prohlížeče. Stačí se přihlásit pomocí přihlašovacích údajů Apple a vybrat zařízení, o kterém chcete získat další informace. Zde se také můžete rozhodnout pro rozšíření pokrytí AppleCare pro všechna způsobilá zařízení.