Intel reklama využívá Apple fanoušků a ukazuje jim možnosti počítačů

Intel reklama se opět snaží porovnávat počítače a Macy. Do místnosti si tvůrci pozvali náhodné Apple fanoušky a ukazovali jim PC novinky. Jak reagovali?

Sociální experiment se rozhodně povedl. Vybraní fanoušci Applu přišli v domnění, že jim představí nejnovější Apple produkty. Ve skutečnosti se ale stali svědky prezentace možností počítačů s Intel procesory.

Intel reklama odhaluje povahu lidí

Intel sdílel novou reklamu s názvem Breaking the Spell: Social Experiment. Ve čtyřminutovém videu Intel zve 12 předpokládaných fanoušků Applu do skupiny zaměřené na představení novinek. Ve skutečnosti to byly počítače, které jsou již na trhu. Reklamy si již dříve všiml francouzský web MacGeneration.

Video začíná tím, že mnoho fanoušků Applu se zajímá pouze o produkty Apple a Intel se pokouší tento pohled změnit. Údajní fanoušci Applu jsou uvedeni do místnosti, která vypadá podobně jako Apple Store, což vytváří dojem, že se jim ukazují nové Apple produkty.Zzařízení jsou ale ve skutečnosti počítače poháněné procesory Intel.

Podle Ryana Shrouta z Intelu reklama obsahuje skutečné reakce každého účastníka. „Je překvapivé vidět, kolik lidí, kteří využívají technologie, stále nezná možnosti PC," uvedl ve svém tweetu.

Reklama je součástí marketingové kampaně #GoPC společnosti Intel, kterou spustila loni poté, co Apple začal přecházet na vlastní čipy Apple Silicon a prvním je Apple M1. Intel dokonce pro některé reklamy naverboval bývalého herce z populární série "I'm a Mac" Justina Longa.

Zdroj: Macrumors.com