Sluchátko AirPods nefunguje, jak ho opravit?
AirPods nefunguje a vy nevíte, jak sluchátko opravit? Hraje vám jedno sluchátka a druhé se ne a ne přidat? Podívejte se na možné příčiny a řešení.
Sluchátka AirPods jsou bezesporu jedním z nejúspěšnějších Apple produktů posledních let. V drtivé většině případů fungují naprosto spolehlivě a vy si jen užíváte poslech. Může se ale stát, že najednou přestane jedno ze sluchátek hrát, i když celou dobu fungovala obě bez problému. Jak si v takovém případě poradit?
Aby se sluchátka nerozbila a byla stále jako v bavlnce, doporučujeme používat ochranné pouzdro na sluchátka AirPods.
Proč sluchátko AirPods nefunguje
Přesná příčina, proč sluchátko AirPods nefunguje, není známá. Jednoznačně je ale na vině přenosová technologie Bluetooth, která obstarává tok zvuku z telefonu do sluchátek. Může se stát, že v blízkosti jsou další Bluetooth zařízení, která to vaše ruší. Nebo jste moc daleko od telefonu. A nebo se jen prostě špatně sluchátko s telefonem spáruje.
Stejně může nastat problém při přepínání zařízení. Když máte AirPods spárovaná s vaším Apple ID účtem, jsou viditelná na všech Apple zařízeních, kterými jsou iPhone, iPad, Apple Watch nebo Mac. V případě, že se během přiřazování k účtu něco stalo, také nemusí sluchátka správně fungovat.
Řešení je naštěstí rychlé
Rychlé a velmi často pomocné řešení zahrnuje vyjmutí obou sluchátek z uší. Vložení zpět a často začne zvuk hrát v obou sluchátkách. Pokud to nepomůže, vložte obě sluchátka do nabíjecí krabičky, nechtě je tam alespoň půl minuty a pak si je nasaďte.
Když rychlé řešení nepomůže, nastupuje trochu delší. Na iOS zařízení jděte do Nastavení - Bluetooth - vaše AirPods a klikněte u nich na symbol s písmenem „i“. Zobrazí se volba „Ignorovat“. Po stisknutí se vymaže spárování a musíte ho provést znovu. Ve většině případů sluchátka budou zase fungovat správně.
Jestli jste provedly všechny výše uvedené kroky a stále jedno ze sluchátek nehraje, bude nejspíš na vině hardwarová chyba. Tu nejste schopni ovlivnit a pokud máte sluchátka ještě v záruce, zajděte s nimi do servisu. Naše zkušenosti jsou kladné a většinou do několika dnů dostanete nový kus.
Zdroj: Appleinsider