Reklamace a vrácení zboží

V dalším kroku jednoduše zadejte číslo objednávky a váš e-mail. Všechny potřebné údaje se automaticky načtou.

Poté si vyberete, jakým způsobem k nám zboží doručíte. Máte na výběr tyto možností dopravy:

  1. Kurýrní svoz (GLS): Po výběru této možnosti budete přesměrováni na platební bránu, kde lze úhradu provést předem platební kartou. Kurýr následně nalepí na zásilku přepravní štítek.
  2. Doručení na pobočku dopravce (PPL nebo Zásilkovna): Obdržíte e-mailem přepravní štítek, který vytisknete a připevníte na zásilku. V případě Zásilkovny u odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bude částka za dopravu odečtena z vrácené částky, u PPL zaplatíte kartou předem.
  3. Osobní doručení k nám do skladu: Zboží můžete přinést přímo k nám do skladu v Praze.
  4. Dopravu si zajistíte sami.